linnnorrbom

Alla inlägg den 26 juni 2017

Av Linn - 26 juni 2017 07:09

På midsommarafton kom Alexandra, Robert och barnen hit, Pelle och Liam kom också upp. Så grillade vi och barnen lekte. Vi gjorde ingenting speciellt alls, Alexandra skulle jobba på kvällen så det blev en ganska snabb visit. Pelle och Liam stannade ett tag men vid 22 fick de traska hem för Freja kunde inte slappna av och sova i ro när dom var här. Ganska skön midsommar trots att det inte blev någon sill för min del. Buhu! Ska köpa det och äta en sill middag i veckan tror jag.
I lördags gjorde vi ingenting, slappade hela dagen. Jag fuskade med min träning och tog en extra "restday" också blev det pizza till middag.. herregud, fläskat på mig i helgen!
Igår fick jag sovmorgon, skönt och behövligt! På eftermiddagen åkte vi till barnens farmor och grillade. Sen blev det soffhäng hela kvällen.
Idag kommer Simon äntligen hem, han kommer säkert om cirkus en timme skulle jag tro. Freja längtar jätte mycket! Idag ska vi in till polisstationen och göra pass hela familjen. Spännande att göra pass till Albin haha Lill gubben <3 Och Freja skrek rakt ut igår att hon minsann inte skulle åka till polisen, där är bara tjuvar xD

Nä nu ska jag passa på att träna fläsket innan Simon kommer hem och medans Albin fortfarande sover! Heja heja!

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards