linnnorrbom

Alla inlägg den 6 juli 2017

Av Linn - 6 juli 2017 09:21

Hej.
Helgen som var, var nog den bästa på länge. Strålande sol så vi var till bandsjön fredag, lördag och söndag. På fredagen var det bara jag och barnen, så innan vi åkte messade jag Camilla så strax efter att vi kommit dit så kom hon också och hängde med oss. Barnen skrek "jaaaa farmor" i kör när jag sa att hon kanske skulle komma. Haha! Albin låg i sitt uv tält och snurra runt och myste på. Första gången han kände på gräset och det var ju spännande. Gott var det också ;) men vi måste köpa ett par solbrillor till honom, det var så ljust så han såg ingenting.

På lördagen packade vi in oss i bilen igen och åkte dit, jag tycker verkligen om bandsjön. Lagom stort och lagom med folk. Vi mötte min pappa där, som precis kom hem från Thailand där han varit i en månad. Äntligen! Sista veckan han var där längtade jag verkligen efter honom.

På söndagen åkte vi dit med Alexandra och tjejerna. Och då när vi kom hem och efter vi ätit middag så somnade Freja halv 6 i soffan och sov hela natten. Hon var nog helt slut efter helgen.

I måndags var det ju regn och rusk så för att ungarna skulle vara lite sysselsatta så knådade jag ihop en trolldeg som de satt och lekte med ett bra tag. Skönt med en dag inne.

I tisdags gjorde jag naglar så jag skjutsade hem dårarna till Camilla där de fick vara under tiden och efter naglarna hämtade jag våra pass. Så söta!

Igår följde vi med min pappa ut till min farmor och hälsade på. Gullfarmor. Fick med mig några pocket som jag ska försöka hinna läsa på flyget till Spanien, eller när tid ges. Känns som fokus på alla barn kommer vara prio 1 när vi är där nere.

Idag ska vi inte göra någonting alls jag och barnen. Men ikväll ska jag ut och äta med mina systrar och Annelie. Ska bli så mysigt! <3

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards