linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 12 juli 2017

Hepp hepp

Av Linn - 12 juli 2017 09:26

Tjena.
I torsdags var jag på stan och åt middag med mina systrar och Annelie. Vi hamnade på Oscars och jag åt för första gången i mitt liv lammytterfilé. Det var riktigt gott och jag hade en mycket trevlig kväll med mina fina!

På fredagen kom Alexandra och barnen hit på morgonen, lekte ett tag här sen drog vi till donken och åt lunch sen vidare upp på norra berget. Barnen lekte och fick springa av sig.

I lördags var jag och barnen hem till min mamma och åt lunch och sa hejdå, dom åkte till Turkiet igår och ska vara borta i 5 veckor. Efter det så hämtade vi upp Fredrik hemma hos Alexandra och Robert också åkte vi alla till stan för thaifestivalen och tivolit. Freja kommer bli en riktig tuffing när hon blir äldre, hon ville åka alla karuseller som hon inte fick åka, såna som snurrar upp i luften och går as fort.. flygande mattan och sånt. Hon började grina för att hon inte fick åka ett riktigt monster haha. Så när hon har längden inne så ska vi åka på tivoli och röja. Både jag och Fredrik älskar karuseller så det är jätte kul att hon också gör det.

I måndags fyllde jag år, 28 bast. Jisses.. så igår kom Alexandra och Barnen, Camilla och Tony och min pappa på besök för lite tårta och kaffe. <3
Idag ska jag och barnen på Birsta. Jag ska hitta något att ha på mig utomlands. Jag kommer inte ihåg sist jag handlade kläder till mig själv. Sen måste vi in på IKEA och köpa en ny hängare till lampan i vardagsrummet. Jaja nu måste jag elda på barnen lite, segaste ungarna i världen på morgonen xD hörs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards