linnnorrbom

Alla inlägg den 15 juli 2017

Av Linn - 15 juli 2017 08:27

Godmorgon! Egentligen är den inte så god tror jag, är väldigt trött i skallen efter denna natt. Grannarna har festar från 19 igår tills nu, alltså de har seriöst kört en 12 timmars. Det hade ju varit en sak med musik som spelats men när de låter som de håller på att ha ihjäl varandra och det dunkar och slår i väggar och golv då blir man lite less. Så hundra koppar kaffe ska nog ordna upp skallen på mig.

Här om dagen var jag på Birsta med barnen, att jag aldrig lär mig att det inte går att ha med dom dit. Freja är mer vild än tam och kramade alla skyltdockor och klättrade i alla klädställningar och kröp på golvet vid alla provrum och spana in alla som provade kläder, sprang fram och tillbaka som en galen höna. Simon hade Liam med sig och de var inte bättre än Freja.. jagade och skrek på varandra. Så det var ju sista gången jag åkte ensam med dem dit kan jag tala om. Jag svettades som en tok och skämdes ögonen ur mig.

Och eftersom det inte blev några kläder för mig då så ska jag dit idag med Alexandra. Ska ta all tid i världen på mig när vi går runt och kollar, vi ska till och med ta en kaffe och bara slappna av. Och kolla på andra föräldrar som kämpar med sina skrikande barn. Ibland undrar jag om mina barn uppfostrades utav vargar..

Och eftersom jag ska köpa kläder till mig själv idag, och vet att jag är så dålig på det och det slutar alltid med att jag handlar till barnen så beställde jag ett gäng kläder till dem igår, hemifrån. De behövde t-shirts allesammans, speciellt inför Spanien resan. Så förhoppningsvis köper jag inte ett enda plagg till ungarna idag. Fokus på mig själv!

Albin fick 5 t-shirts

Simon fick 2 stycken och ett par badshorts.

Freja fick 2 och 2 par trekvart leggings.

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards