linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 19 juli 2017

Back to basic

Av Linn - 19 juli 2017 07:41

Godmorgon!
Hela förra veckan hade jag en fruktansvärd hosta som nästan aldrig ville ge med sig. Vilket har resulterat i att jag lagt träningen åt sidan. Men nu senaste dagarna har jag knappt hostat något över huvudtaget så strax ska jag sätta igång med lite övningar. Känner mig lite gruvsam inför det, men lika bra att hoppa på det på en gång så man får det gjort, sen känner man sig så grym efteråt. Heja heja.

På lördag ska vi på fest jag och min karl så Freja ska till sin morfar, de ska till himlabadet vid 10 tiden på förmiddagen sen bara mysa hela dagen. Hon kommer ha det riktigt mysigt med morfar <3 Och lilla Albin ska till sin gudmor, Alexandra. Han lär ha det riktigt mysigt där han med. Lite mer att tänka på när han ska sova borta, man ska packa halva hemmet för att han ska ha det så bra som möjligt. Resesäng, matstol, babyskydd, gåstol, blöjor, mat... Ja listan kan göras lång haha. Med Freja packar man en ryggsäck med lite extra kläder och något pussel eller memo så är hon redo. Det blir andra gången nu som Albin sover borta från oss en natt sedan han föddes. Det är nog jag och Fredrik som kommer ha mer separationsångest än honom, han känner ju Alexandra så det kommer inte vara några problem.

Nu är det 25 dagar kvar tills vi åker till Spanien. Wow. Kommer bli helt fantastiskt. Längtar så himla mycket nu!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards