linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2017

Fet paraplydrink och sol

Av Linn - 1 augusti 2017 07:48

Godmorgon sunshines!
Vad har hänt de senaste då? Inte så mycket faktiskt. Det nya är väl Albins utveckling. Allt går fort nu. Han kan sitta själv och ta sig fram på golvet. Han kryper inte än utan han drar sig fram med armarna och det går riktigt snabbt när han väl sätter igång. Så roligt att se. Duktiga prins <3

Nu är det 13 dagar kvar tills vi åker till Spanien. Det ska bli så himla roligt, och spännande. Längtar tills vi kommer till Arlanda och Freja får se alla flygplan, hon har ju pratat om detta i ett halvår nu så äntligen börjar det närma sig. Bada och sola hela dagarna, mysa med familjen. Det ska bli en riktig mysig resa. Hoppas Albin också tycker om det, visst att han är så liten att han inte kommer minnas resan men tror han kommer älska att bada och sitta under en parasoll och leka med sina leksaker, äta glass varje dag!

Idag ska jag till mvc och prata om preventivmedel. Vi vill ju inte ha fler barn så det är väl största anledningen till varför jag måste skaffa något som passar mig. Sen har jag as ont vid varje ägglossning så om det kunde försvinna vore ju toppen. Lutar just nu åt p-piller eller minipiller så jag kan hoppa över nästa mens också, för den ska tydligen komma på besök efter halva veckan i Spanien. Vill gärna slippa den när vi är där. Kvinnliga problem.. orka mens!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards