linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2017

Spanien

Av Linn - 24 augusti 2017 08:09

Hej.
Förra veckan spenderade vi i Spanien. Flygresan dit gick otroligt bra, matade Albin vid start och han somnade innan vi kom upp i luften. Sen sov han halva vägen. Freja var helt extas och tyckte det var super roligt att flyga. Pirrade i magen. Hon fick nässpray innan vi lyfte och hon fick inga lock för öronen. Simon har flugit förr och han var inte ett dugg nervös. Annat med mig, jag är så flygrädd så jag ville kissa på mig lite. Försökte för allt i mitt liv att inte visa barnen att jag var rädd. Tror det gick ganska bra ändå. Det är värre med landning. Då blundade jag och var så förbannat rädd att det kom några tårar. Tyckte planet gick alldeles för fort ner mot marken men känslan när man nuddar marken slår ju allt. Ville skrika halleluja och pussa asfalten när vi klev av planet. Freja skrek och jublade, skrattade tills hon kiknade. Så roligt!

Hela veckan så badade vi, i havet och i poolen. Inga måsten och alla barnen skötte sig exemplariskt. Det var en farfar som frågade Fredrik hur vi lyckats så bra med våra barn, att de lyssnade på allt vi sa och var så bra uppfostrade. Ville skratta ihjäl mig när Fredrik berättade det senare, för det första, kul farfar som anser att sina egna barnbarn är djävulens åkommor och att våra barn skulle vara så duktiga. Tror det är första veckan någonsin som våra barn lyssnat på oss :'D HAHAHA. Men jag är så stolt över dom. Speciellt Freja. Alla som känner henne vet hur mycket jag gruvat mig inför denna resa, att hon skulle springa ifrån oss och försvinna var ju en tanke som kom fler än en gång ska jag tala om. Men inga problem alls. Hon var som förbytt. Hon så flera gånger under veckan att hon älskade Spanien, att det var så skönt där och hon ville inte åka hem. Förståelig. Varmt och skönt, vara uppe så länge man vill och bara varje dag. Kan ju säga att det definitivt inte var sista gången vi åkte utomlands. Fantastiskt! Albin skötte värmen jätte bra, vi såg till att han drack mycket vätska hela tiden och att han inte var i direkt solljus. Vi hade med en liten babypool när vi var på stranden och där satt han och badade under parasollen. Han levde livet han. Det var en dag mitt i veckan som han blev lite dålig och fick vätskeersättning. Han mådde inte så bra då och kräktes en del. Men det ordnade upp sig och Fredrik var inomhus med honom mest den dagen.

Simon sköter sig själv, han är vår duktiga stora kille. Han hade med sig egna fickpengar som han handlade saker för. Mest godsaker. Han bodde i poolen och simmade och gjorde volter, stod på händer och vi skojade varje kväll om att han kommer få simhud mellan fingrarna så mycket som han badade, han badade säkert 6 timmar om dagen HAHA. Sen en kväll så var han och Fredrik ut bara dom och hade lite egentid. De åt strips och dip på en restaurang och bara myste på. Kvällen efter så gick jag och Simon iväg, vi tog varsin drink vid stranden och satt och pratade om allt möjligt. Han har verkligen blivit stor. Så kul kille <3

Hemresan gick lika bra som dit resan. Vi har så duktiga barn, inte ett klagomål på hela vägen och ändå reste vi i över 14 timmar.

Nu kommer en bildbomb. Vill ni se fler bilder så finns det på min Instagram -> linnnorrbom

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards