linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 31 januari 2014

vecka 24

Av Linn - 31 januari 2014 16:42

hoho!

För några dagar sedan var jag och köpte lite grejer till lilltjejen vår. Måste ju ladda upp så man inte behöver köpa allt sista veckorna! Blev sängkläder, skötbädd, nappar, nappflaska och lite kläder i storlek 50. Hade inte så mycket i storlek 50, vi har mest kläder i storlek 56 och 62 för det känns som om hon kommer växa ur alla småttingkläder ganska fort. Men hon måste ju ha några ombyten i pyttestorlek, annars får hon vara naken första månaden ;)


       


Efter nyår så köpte jag en "när jag var liten" bok som jag har börjat skriva lite i. Kan ju inte skriva så mycket i den än men första sidorna är det om "mina föräldrar" och "i mammas mage" Så där har jag kunnat skriva lite grejer. Tycker sånt är jätte kul. Älskar pyssel!

 


Bebis myser med bebis <3

 


Just nu har vi nyss kommit hem, har varit hemma hos Fredriks mamma en snabbis. Efter åkte vi till dollar store. Hittade lite nödvändigheter där, och nu väntar jag på att pizzagubben ska komma. Jag håller bokstavligt talat på att svälta ihjäl. Kändes verkligen som en pizza dag idag. Tror resten utav sundsvall också tyckte det eftersom pizzan aldrig kommer... Fredrik blir tokig på mig när jag är hungrig. Jag är inte den trevligaste i världen just då. Men sen blir jag snäll igen ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards