linnnorrbom

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Linn - 5 februari 2014 16:13

Hej!
Idag har det inte varit en speciellt händelserik dag. Har varit sugen på blåbärspaj i flera dagar och jag har inte använt de små gulliga portions skålarna som vi fick i julklapp någongång, så slängde ihop 6 stycken små gulliga portions pajer. Det blev superbra!

Efter det så målade jag naglarna som jag fixade igårkväll (lägger upp en bild på dem senare)
Sen blev jag rastlös som fan så gick ut på en långpromenad med musik i öronen! Jobbigt var det men kände mig pigg efteråt!

Nu väntar jag på att mina älsklingar ska komma hem från jobbet och skolan så vi kan äta middag, köttfärssåsen står och puttrar på spisen och väntar på att ätas upp ;)

Imorgon ska jag till barnmorskan, det var längesedan jag var där nu.. i november tror jag. Så det ska bli spännande. Vet iaf att jag ska få ett moderskapsintyg, det var ju på tiden! Nä nu ska jag göra nå vettigt, röra om i köttfärsen typ :p hejhopp!

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards