linnnorrbom

Alla inlägg den 9 april 2015

Av Linn - 9 april 2015 15:00

Det har bara sagt swich denna vecka.. beror nog mycket på att Tindra haft påsklov också.
Tindra påstod igår att hon inte gjort nååågonting alls denna vecka och att hon haft skit tråkigt. Fick mig ett gott skratt när jag rabblade upp allt hon gjort, så hon tänkte efter lite och då klagade hon på att hon hade ont i näsan i stället haha. Skitunge ;)

Idag var vi in till stan en snabbis, lämnade tillbaka boken vi lånat på kulturmagasinet och lånade en annan. Nu har vi nyss ätit en väldigt sen lunch (blir senare middag idag då inte fredrik vet om han måste jobba över) så nu ska jag lägga Freja och Tindra skulle gå iväg och knacka på hos en kompis :) nä nu tar snart batteriet slut i mobilen. Tjing!

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards