linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 11 januari 2016

Vita helvete

Av Linn - 11 januari 2016 10:10

Tjena!
I fredags när vi kom hem från skola och dagis så tyckte jag Freja var lite varm, varm är hon jämt men då var hon ovanligt varm. Och det var ju klart hon hade feber, 38.6 .. efter hon somnat för kvällen, utan att äta något helt utmattad så myste vi övriga i familjen framför tv och åt lite gosaker. Precis när vi skulle gå och lägga oss så vaknar Freja och är helt hysterisk, skakade och var kokande het. Så en Alvedon senare och mys med brorsan så somnade vi allihopa inne i vårt sovrum.

Lördagen så vaknade jag och Freja vid halv 7. Så vi låg i soffan i två timmar och kikade på film innan vi väckte pappan och Simon.

När dom klev upp så drog jag och Simon iväg till Timrå för jag skulle tatuera mig, fortsatte på armen som jag började med i somras. Blev riktigt nöjd faktiskt!! Nu fattas det bara en massa färg och skuggning sen är den klar! Kan ju säga att det känns mycket bättre denna gång efter tatueringen än när jag gjorde blommorna, jag fick en allergisk reaktion mot den rosa färgen så blomman såg ut som 'jag-vet-inte-vad' och jag hade så jävla ont i flera dagar att jag grät lite haha

Äntligen sitter Frejas namn på min kropp <3

Simon hjälpte mig med andra armen ;)

När vi kom hem så var Simon rastlös så vi klädde på oss och gick ut, det var ju svin kallt -23 grader så vi åkte lite pulka och gick en promenad sen höll mitt ansikte på att frysa till is så vi gick in och värmde oss. Freja hade närmare 40 graders feber hela lördagen så hon fick mysa hemma med pappa.

Söndagen så gjorde vi en brak frukost med gröt, ägg, bacon och mackor sen klädde vi på oss och gick ut hela familjen, Liam hängde också med. Det var bara -12 så det var riktigt skönt att få lite frisk luft. Freja var dessutom feberfri så frisk luft passade utmärkt. Åkte snowracer och pulka och hade riktigt skoj :D

Idag skulle vi tvättat klockan 7 men vi tog en ovetande sovmorgon till klockan 9 så tvätten får vänta till en annan dag. Nu skriker Freja efter välling så det är bäst att lyda! HADE!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards