linnnorrbom

Alla inlägg den 26 september 2016

Av Linn - 26 september 2016 15:35

Hej.
Åh, än är allting en stor soppa.. försäkringskassan, jobbet och arbetsförmedlingen.. orkar inte ens berätta allt kaos för jag förstår knappt själv. Förhoppningsvis har jag mer kött på benen efter att jag varit och träffat min handläggare på arbetsförmedlingen imorgon.

Idag har Freja varit blöj fri en hel vecka. Vi är så stolta. Så idag har hon varit på dagis, jag har varit så spänd hela dagen för jag hoppas hon klarat sig från olyckor. För hennes egna skull. Alltså hon är så liten egentligen, så det är helt otroligt att hon är så duktig. Blir så stolt att jag skulle kunna gråta en skvätt!

I helgen som var så var vi uppe i stugan, så himla mysigt, bara vi tre. Men på lördagen kom Fredriks kollega med fru och barn och var med oss över dagen, vi grillade kött och åt potatisgratäng till. Super mysig dag. När dom åkte hem så hoppade vi ner i badet och bubblade, sen blev det lördagsmys i soffan men vi somnade vid 22 tiden. Livet som gravid och småbarnsföräldrar haha

Hon som alltid ska ha händerna i fickorna ;)

Fotograf Freja på morgonkvisten haha

Nej nu ska jag åka och hämta hem trollunge. Sen får vi se om vi fixar i sovrummet ikväll, längtar tills grejerna jag beställt kommer också, så jag får inreda där inne. Spännande!

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards