linnnorrbom

Alla inlägg den 21 september 2016

Av Linn - 21 september 2016 15:22

Åh vilken jävla dag. Att man ska få ångest över att vara sjukskriven och att man ska gå hem för att föda ett barn. Som om man straffas över att ha barn. Fattig blir man också.
Jag har pratat med a-kassan, arbetsförmedlingen och försäkringskassan och alla pratar ett språk jag inte förstår mig på. Blir så jävla frustrerad... att inte allt bara kan sköta sig själv!!!! Också måste jag till jobbet och fixa massa papper där också, ett jävla åkande hit och dit. Har haft ont i huvudet hela dagen och när man väl trodde att allt var klart och så fick jag ett jävla mail om att jag måste komplettera uppgifter..

Kan ju säga att det är tur detta är min sista graviditet och sista gången jag kommer vara föräldraledig en längre tid. Ont i magen delux just nu.

Om det vore så enkelt..

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards