linnnorrbom

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Linn - 9 oktober 2014 08:44

Godmorgon!
Igår hämtade vi ut nya gåstolen till Freja. Vi trotsade skyfallet utav regn och hämtade den, första gången Freja var ute i regn. Hon var mycket intresserad utav paraplyet, jag tyckte det var mindre roligt att paraplyet vände sig åt andra hållet så fort det blåste lite. Freja fick lite panik när det började regna på henne, när paraplyet inte ville vara med haha. Hon tyckte gåstolen var super, skrattade och skrek när alla melodier spelades. Min pappa kom förbi en sväng igår och lekte lite med Frejster också, efter att han åkt och Fredrik kommit hem från jobbet så åktr jag på Ica och handlade lite.. när jag kom hem så satt Fredrik och kolla på Freja, hon har börjat med något nytt nu, smackar med tungan emot överläppen. Hahahah så jävla sött så jag tror jag smäller av! Så det vaknade jag utav imorse, smack smack. Gullefjunis!

Jag väntar med spänning på att våra vänner nere i Vänersborg ska höra av sig och berätta att deras bebis har anlänt. Ååååh jag kan knappt bärga mig längre. Vill veta vad det är för liten en därinne. Spännande att de inte tagit reda på kön heller, liksom suprice delux då när h*n ploppar ut. Idag måste ungen ut, 9 dagar för sen nu. Haha!! Vi ska åka ner dit över nyår i år igen, blir lite skillnad ifrån förra nyår då vi i år har varsin liten plutt. I och för sig så var jag gravid förra nyår så det vart ju ganska lugnt ändå, för min del, för de andra kan jag inte tala för. Kan ju bara säga att jag mådde prima dagen efter medans de andra såg ut som mosbrickor xD så nästa vecka ska vi köpa biljetter, efter att Fredrik och Jim kollat hur de jobbar kring nyår. Ska bli så kul. Jag saknar ihjäl mig efter dem <3

Nu sitter vi och myser framför barnkanalen. Ska strax göra gröt till lilleplutten :*

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards