linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2014

lets ride the rails

Av Linn - 14 oktober 2014 10:07

Hejhoppsan!
Igår gjorde vi inte så mycket jag och Freja. Plockade lite här hemma och vilade mest hela dagen. Vid halv 5 tiden kom Fredrik och Tindra hem, vi åt middag sedan gick hon upp till Liam och lekte ett tag innan det var dags för läxläsning. Super duktig tjej vi har :*

Färgade mitt hår igårkväll också, nu är det bara slingor som ska i, får se när det blir av då jag behöver hjälp med det.

Inatt vaknade Freja 3 ggr tror jag, hon brukar sova hela nätter men inatt vaknade hon och skrek hysteriskt tills hon fick flaskan.. vet inte om hon har ont i magen eller så men det blev en jobbig natt. Usch! Så nu Häller jag i mig kaffe. Ögonlocken vill stängas. Får gå på en prommis så kanske jag vaknar och lille somnar!

Till helgen ska jag och Tindra hitta på något bara hon och jag. Det har vi inte gjort sedan Freja föddes så det är ju på tiden. Får se vad vi ska göra, himlabadet eller bio kanske. Får se vad lillhöna tycker. Så får Fredrik lite egen mystid med Frejster också.

Nä nu ska jag kolla om det går nå tåg i nyår så vi kan boka biljetterna någon gång. Längtar som aldrig förr <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards