linnnorrbom

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Linn - 6 februari 2015 10:57

Hej!
Igårkväll började jag rensa i ett skåp i köket. Ni vet ett sånt där skåp där man slänger in allt i från matlådor till bunkar.. ett sånt där skåp där man öppnar luckorna så ramlar alltid någonting ut.. så nu är storstädningen igång. Har skurat badrummet och dammsugit överallt nu och ska snart dammtorka och torka golven. As lätt med en fungerande hand, jag vet! Men just nu är det kaffepaus plus att Freja blir as förbannad på mig när dammsugaren är igång. Hon liksom skriker på mig och ser skit förbannad ut, jagar den och slår den! Haha. Tänkte lägga henne strax så jag kan städa i lugn och ro.

Imorgon kommer Alexandra och Robert hit för middag och spelkväll. Det ska bli trevligt, känns som vi behöver det! Plus att Tindra blev jätteglad när jag sa att vi skulle spela spel (vilket vi gjort varje kväll denna vecka..) men hon ska få vara med en omgång när vi spelar vårt nya brädspel Quismysteriet. Sen blir det nog nattinatti för tjejerna.

Snart kommer Fredrik hem, halvdag idag! Då ska jag sätta han i jobb, diskning på gång ;) sen ska vi iväg till affären, såg att vällingburken ekade tom och hade inga barnmatsburkar kvar. Också måste jag köpa det sista till morgondagens middag. Såg att det saknades vitlök, tomater och paprika. Det går ju inte för sig! Hehe

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards