linnnorrbom

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Linn - 15 februari 2015 09:40

Hej!
Jag har fortfarande en utomlands-längtan. Helt galet. Vill boka en resa NU! Håller på att kolla på vilka resor dom går i från Sundsvall så vi slipper åka till Arlanda. Och det är bara resor till Turkiet eller Grand Canaria som går här i från, så har kikat på lite olika. Dessutom vill vi ha all inclusive då barnen är med, vi kommer ju endast hänga vid poolen/havet så hade varit suveränt med all inclusive för det är ingen shopping och fest resa direkt. Just nu lutar det faktiskt till Turkiet. Men både jag och Fredrik är Bulgarien-råttor också så det lockar det med.. men då blir det Arlanda ändå och inget all inclusive för där är det så billigt ändå.

Jag ser fram emot en resa som egentligen bara finns i mitt huvud än så länge. Äter frukost hela familjen, slänger oss i poolen under dagen, tar en siesta sen middag, kolla på någon show på hotellet på kvällen, när barnen somnat så sitter vi på balkongen/terrassen med varsin öl och surrar skit och spelar kort. En riktig slappar vecka, tillsammans med min fina familj. Jag längtar efter min fantastiska hitte-på-resa just nu.

Ska kika på resor tillsammans med Fredrik sedan då han vaknar. Idag ska vi även storhandla har jag bestämmt. Sen på eftermiddagen ska vi till Indal och äta middag. Sen är det måndag och ny arbetsvecka för Fredrik och jag och Freja är ensamma hemma om dagarna. Får se vad vi hittar på i veckan. Kanske ska ta oss en tripp till Alnö badet. Freja älskar att bada, typ det bästa som finns enligt henne :'D

Ovido - Quiz & Flashcards