linnnorrbom

Alla inlägg den 22 februari 2015

Av Linn - 22 februari 2015 16:54

Idag innan vi kom hem var vi till bergforsparken för att kika in klädbytardagen. Det mesta i Frejas storlek var bara skit, men blev en pyjamas, ett par hängselbyxor, en munkjacka, ett par mysbyxor och en body. Tindra hittade en fotbolls t-shirt och en monster high tröja. Sen var resterande utav kläderna bara ren dynga. Urtvättade kläder från 50 talet skulle man kunna tro. Haha! Men 165 spänn var det ju värt! Nästa klädbytardag jag ska på är i bosvedjan i maj, men då ska jag gå första dagen och inte andra, kan tänka mig att allt fint tar slut ganska fort. Jag tycker det är suveränt med såna tillställningar, speciellt när ungarna växer så det knakar i knutarna. Otroligt onödigt att bara köpa en massa nytt då det finns näst intill "nytt" i vissa utav klädhögarna! Plus att det är miljövänligt HAHAHA som om jag brytt mig innan xD

Men när vi kom hem så tvättade jag alla kläder och nu hade Tindras t-shirt torkat så hon smög in och tog på sig den nyss. Haha, lilla Zlatan här hemma :*

Av Linn - 22 februari 2015 14:42

Hej!
I fredags kom äntligen Tindra hit. Hon lekte med Liam när hon kom hem. Senare på kvällen började T och Fredrik bygga ett pussel som T fick i julklapp för två år sedan haha. Hjälpte de stackarna efter ett tag då de såg sig blinda på en och samma ställe på pusslet ;) men klockan blev på tok för mycket så T fick sova inne i vårt sovrum med mig och Freja och Fredrik sov i soffan, hehe!

På lördag morgon vaknade båda barnen klockan 6... suuuuuuck! Men jag och T fortsatte med pusslet och innan vi skulle åka iväg till barnens farfar så hann vi klart med det :D och kom en bra bit på ett annat! Hjärngympa klockan 7 på en lördagmorgon är ju suveränt ;)

Vi kom till Indal vid halv 1, Fredrik började röka en bit sidfläsk i vedröken, blir mumsigt om någon dag då röksmaken lagt sig lite. Vi var ute hela eftermiddagen, lilla F sov i vagnen och vi busade med T i snön. Hon hoppade runt och var galenpanna mest hela tiden. När F vaknade så gick vi in. Åt middag och spelade UNO. blev en tidig kväll för alla igår, Frejson somnade i mitt knä i soffan klockan 19 :p Vi andra kollade på Pippi långstrump på de sju haven och åt massa gotta. När filmen var slut vid halv 10 gick vi och la oss allesammans <3

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards