linnnorrbom

Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Linn - 7 februari 2015 11:13

Chill i vippen!
Imorse tyckte Freja att det var morgon klockan 6. Det tyckte inte jag. Men tog med mig henne till soffan och myste framför barnkanalen. Jag tror jag somnade x antal gånger och huxflux somnade lille i mitt knä. Så sov vi tills klockan ringde 7.45

Väckte resten utav familjen och packade in oss i bilen och åkte iväg till gärde. Men tji fick vi då vi kom dit och det var inställt pga av bandy... så T hoppade och klättrade i snöhögar i stället. Så lite luft har vi fått här på morgonkvisten!

Nu ska jag lägga min bebis som springer runt och gnuggar sig i ögonen utav trötthet, tänkte passa på att sova jag med så vi orkar med kvällen. Sen blir det matlagning utan dess like! :D

Igår kväll försökte vi lära T hur man vaskar en kortlek :p hon kunde tillslut, duktiga tjejen :*

Ovido - Quiz & Flashcards