linnnorrbom

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Linn - 10 februari 2015 13:47

Tjolahopp!
Förkylningen börjar bli bättre, har bara en fruktansvärd hosta kvar nu. Freja hade bara feber i söndags, och visar inget tecken på sjukdom så jag har ingen aning om vad det kunde vara, kanske tänderna äntligen är påväg.

Idag har vi varit ut på lite ärenden jag och freja. Var till Mekonomen och köpte positionsljus till bilen sen var vi till ica och handlade. Köpte nya nappar till babyn. Fredrik blev galen igårkväll när han inte hittade någon alls. De ligger ju någonstans men vart, det är frågan :p

nu sover lilla och jag sitter i soffan och latar mig. Önskar jag gick och la mig samtidigt som henne.. men nu vaknar hon säkert strax så det är inte lönt.

Imorgon ska jag till handrehab och få en ny skena. Sköööööönt! :)

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards