linnnorrbom

Direktlänk till inlägg 11 december 2014

magsår delux

Av Linn - 11 december 2014 22:18

Hej!
Imorgon åker jag och min karl på kryssning till Helsingfors tillsammans med hans jobb. De ville göra något som ett avslut av de gångna året då det gått så otroligt bra för företaget. Så de bjuder på resan och allt som den hör till. Ska bli både julbord och spa och annat kul på båten.

Först var tanken att vi skulle åka till Budapest. Men det blev lite struligt men en gratis resa så här innan jul tackar men inte nej till.

MEN... att planera allt runt om denna resa, ojojoj.. med två barn och en pälsdotter så har planeringen varit upp över öronen. Men allting går bara man vill! Tindra var lättast att "placera" ut. Hon hamnade hemma hos hennes mamma, vilket är skönt. Då vet vi att hon har det bra och hon är glad själv över det!

Men lilla Freja då, ja. Imorgon sover hon hemma hos sin mormor tills på lördag. Och på lördag kommer morfar och hämtar henne. Tror det kommer gå jätte bra. Hon har ju sovit borta en natt innan och hon träffar sina morföräldrar ganska ofta och älskar dem så jag som "galen-panna-mamma" är faktiskt ganska lugn. Det är väl den ända skillnaden mellan henne och Tindra, vi har alltid haft Tindra varannan vecka och är van med det (även fast hon skulle kunna få bo här jämt tills hon fyller 35 om hon så vill) och Freja har vi jämt, varje vecka. Så det är så konstigt när hon ska vara ifrån oss...

Och vår lilla pälsdotter lämnade vi idag hemma hos min svärmor, Fredriks mamma. Hon åker roligt nog alltid på den lotten. Barnbarnen med fyra ben och svans. Hahaha! Är det inte hundar så är det katt där hemma. Stackars! ;)

Och jag kan även tillägga att jag tycker det ska bli så otroligt skönt att få dela säng tillsammans med mannen som jag älskar, ensam i två nätter. Vi behöver detta. Bara få vara vi två och prata om annat än konsistens på bajs eller hur mycket Freja ätit osv... ni andra som är förälder förstår nog vad jag menar med det.

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på big brother finalen (HEJA ANDERS!!) och färga håret ska jag också försöka (läs: måste!) hinna med.

HA DE!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 18 december 2017 07:54

I lördags fyllde lill prinsen 1 år. Ett helt år av kärlek. Några dagar innan sin 1 års dag lärde han sig gå också, så söt! Vad vi älskar dig Albin ...

Av Linn - 23 september 2017 21:40


Jag har en helt fantastisk bonus unge! Världens finaste och bästa Simon ...

Av Linn - 9 september 2017 00:07


Mina älskade barn, på riktigt!! Kan inte förstå att dessa två bott i min livmoder. Vill grina och skratta samtidigt. För alltid kommer mitt hjärta slå för er ...

Av Linn - 7 september 2017 06:45

Av Linn - 4 september 2017 07:28

Jag älskar min dotter. Hon är mitt första barn och kommer alltid att vara väldigt speciell. När hon föddes började livet på riktigt. Det var då jag lärde mig att älska villkorslöst, att jag skulle göra allt för denna lilla. Att jag skulle kämpa för a...

Presentation


Linn heter jag, är 27 år och bor tillsammans med mannen i mitt liv, Fredrik och våra barn Freja, Albin och Simon.

I min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Mest vardagsprat och barnprat.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards